Кошик
471 відгук
promo_banner

Зараз ми не можемо швидко обробити Ваше замовлення чи повідомлення, оскільки сьогодні маємо вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін й Повернення Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) та товар неналежної якості може бути обмінений або повернутий до магазину, якщо дотримано таких умов: повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем; є всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю); товарний вигляд збережений, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді; товар не використовувався. Процес повернення товару "належної якості" Категорії товарів "належної якості", що підлягають поверненню: Усі представлені категорії на сайті підлягають поверненню. Категорії товарів, які не підлягають поверненню: На сайті немає категорій товарів, які не підлягають поверненню. Через Пошту: зателефонуйте +380 (93) 208-24-00 і повідомте про намір повернути оплачений товар; надішліть нам товар перевізником; повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; після отримання, перевірки змісту посилки на відповідність умовам повернення товару, протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або відправляємо інший товар. зворотна доставка товарів належної якості здійснюється безкоштовно. Процес повернення товару "неналежної якості" Категорії товарів "неналежної якості", що підлягають поверненню: Усі представлені категорії на сайті підлягають поверненню. Категорії товарів, які не підлягають поверненню: На сайті немає категорій товарів, які не підлягають поверненню. Через Пошту: зателефонуйте ‪+380 (93) 208-24-00 і повідомте про намір повернути оплачений товар; повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; після отримання, перевірки змісту посилки на відповідність умовам повернення товару, протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або відправляємо інший товар. зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner